Κορωνοϊός: Γερμανοί επιστήμονες ανακάλυψαν εξαιρετικά αποτελεσματικά αντισώματα

Κορωνοϊός: Γερμανοί  επιστήμονες ανακάλυψαν εξαιρετικά αποτελεσματικά αντισώματα
PIXABAY

Οι πάντες ελπίζουν σε ένα εμβόλιο κατά του κορωνοϊού και διεξάγονται σχετικές έρευνες σε όλο τον κόσμο.

Προφανώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να ανακτήσουμε ένα κομμάτι κανονικότητας στο μέλλον. Καλά νέα έρχονται από επιστήμονες του νοσοκομείου Charité του Βερολίνου και από το Γερμανικό Κέντρο Νευροεκφυλιστικών ασθενειών» (DKNE). Οι ερευνητές τους βρήκαν εξαιρετικά αποτελεσματικά αντισώματα στο αίμα ατόμων που έχουν ασθενήσει από τον κορωνοϊό .

«Στο μέλλον, αυτά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την προστασία των ανθρώπων, ώστε να μην ασθενήσουν από τον ιό και να τους προστατεύσουν από τις συνέπειές του με τον λεγόμενο παθητικό εμβολιασμό», είπε σε συνέντευξή του στο ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο RTL o Δρ. Γιάκομπ Κράιε, συντονιστής του ερευνητικού προγράμματος αντισωμάτων.

Τα αντισώματα χρησιμοποιούνται ως παθητικό εμβόλιο και για άλλες ασθένειες. Το πλεονέκτημα είναι ότι επιδρούν αμέσως, προσφέρουν όμως μόνο προσωρινή προστασία, διότι το σώμα δεν τα παράγει το ίδιο, όπως συμβαίνει με άλλους εμβολιασμούς, αλλά προέρχονται από έξω για να καταπολεμήσουν τον κορωνοϊό.

«Εάν επιβεβαιωθούν τα πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα του πειράματος σε ζώα, τα αντισώματα θα μπορούσαν στη συνέχεια να δοκιμαστούν σε κλινικές μελέτες σε ανθρώπους ήδη από το επόμενο έτος», όπως τόνισε ο Δρ. Γιάκομπ Κράιε στο RTL.