Σλοβάκος πρωθυπουργός: Θα υπάρχει μόνο ένα hotspot και θα λέγεται Ελλάδα
Νέες δηλώσεις κατά της Ελλάδας από τον Σλοβάκο πρωθυπουργό Ρόμπερτ Φίτσο.
Σε συνέντευξη του σε εφημερίδα της πατρίδας του, ο κ. Φίτσο δήλωσε πως «έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που είναι πιθανόν η Ελλάδα να πρέπει να θυσιαστεί για το καλό της Ε.Ε». Μάλιστα, αναφέρθηκε και προσωπικά στον Έλληνα πρωθυπουργό λέγοντας: «Τσίπρα, θα υπάρχει μόνο ένα hotspot και θα λέγεται Ελλάδα. Και θα είναι δική σου ευθύνη γιατί δεν έκανες τίποτα για να προστατεύσεις τα ελληνοτουρκικά σύνορα.
Σήμερα ο Σλοβάκος πρωθυπουργός επισκέφθηκε την ΠΓΔΜ και συγκεκριμένα την Γευγελή που βρίσκεται πολύ κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα.
Η Σλοβακία ετοιμάζεται για τις εκλογές της 5ης Μαρτίου με το προσφυγικό να αποτελεί ένα από τα κεντρικά ζητήματα της προεκλογικής αντιπαράθεσης.
Αποχώρησε από τους Δημοκράτες η Θεοδώρα Τζάκρη - Αιχμές κατά Κασσελάκη για «αρχηγισμό»
16:45
Ο γύρος της Ολλανδίας με 49 ευρώ: Προσελκύοντας τουρίστες στα βάθη της τοπικής κουλτούρας
16:40
Μάσκες προσώπου, παγοκολιέδες, ψυχρές γραβάτες: Ευρηματικές μέθοδοι κρατούν μακριά τη ζέστη
16:30
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19