Κορωνοϊός: Θετική στον Covid 19 η Βελγίδα ΥΠΕΞ Σοφί Βιλμές
Η υπουργός Εξωτερικών του Βελγίου Σοφί Βιλμές ανακοίνωσε το Σάββατο ότι διαγνώστηκε θετική στον κορωνοϊό.
«Το τεστ στο οποίο υποβλήθηκα βγήκε θετικό. Η μόλυνση πιθανόν συνέβη εντός του οικογενειακού μου κύκλου δεδομένων των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν εκτός του σπιτιού μου», έγραψε η υπουργός στο Twitter.
Την Παρασκευή, η Βιλμές δήλωσε ότι μπαίνει σε απομόνωση επειδή εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα κορωνοϊού.
Στις 12 Οκτωβρίου συμμετείχε στη Σύνοδο των υπουργών Εξωτερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Λουξεμβούργο.
ΚΟΣΜΟΣ
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05
ΚΟΣΜΟΣ
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
ΕΛΛΑΔΑ
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40
ΚΟΣΜΟΣ