Η Ουάσινγκτον θα διεκδικήσει έδρα στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Ανανεώθηκε:
Οι Ηνωμένες Πολιτείες διεκδικούν μία έδρα στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, ανακοίνωσε ο αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Αντονι Μπλίνκεν, ανατρέποντας την πολιτική της κενής καρέκλας των ετών Τραμπ.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα διεκδικήσουν μία έδρα στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την θητεία 2022-2024. Ζητούμε με σεμνότητα την υποστήριξη όλων των χωρών μελών του ΟΗΕ στην επιθυμία μας να συμμετάσχουμε και πάλι στον θεσμό», δήλωσε ο Αντονι Μπλίνκεν σε παρέμβασή του μέσω τηλεδιάσκεψης ενώπιον του Συμβουλίου.
CULTURE
Πώς ο απατεώνας πατέρας του Τζον Λε Καρέ επηρέασε τα κατασκοπευτικά του μυθιστορήματα
14:03
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Από τα 40άρια στις καταιγίδες και τους ανεμοστρόβιλους - 10 βαθμούς θα πέσει η θερμοκρασία
13:58
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης κινδύνου: Σε «κίτρινο» συναγερμό αύριο (29/06) 28 περιοχές της χώρας
13:49
ΕΛΛΑΔΑ
Γεωργιάδης για ΕΣΥ: Καλύφθηκαν 962 θέσεις για μόνιμους γιατρούς από τις 1.171 που είχαν προκηρυχθεί
13:37
ΕΛΛΑΔΑ