Κορωνοϊός - Ουγγαρία: Παρελθόν οι μάσκες απο το ερχόμενο Σαββατοκύριακο
Ανανεώθηκε:
Σε άρση των περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό θα προχωρήσει η Ουγγαρία το προσεχές Σαββατοκύριακο.
Σημειώνεται πως ο αριθμός των εμβολιασμένων στη χώρα αναμένεται να φτάσει τα 5 εκατομμύρια, το Σαββατοκύριακο, σύμφωνα με όσα δήλωσε την Παρασκευή σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμό ο πρωθυπουργός Βίκτορ Ορμπάν.
Ο Ορμπάν εξήγησε ότι η χρήση μάσκας δεν θα είναι πλέον απαραίτητη στους δημόσιους χώρους, ενώ προανήγγειλε την άρση της νυχτερινής απαγόρευσης κυκλοφορίας και ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπονται οι συγκεντρώσει έως 500 ατόμων σε ανοικτούς χώρους.
Παράλληλα ο Ούγγρος πρωθυπουργός δήλωσε ότι θα επιτρέπονται έως και 200 καλεσμένοι στους γάμους, ενώ σε εκδηλώσεις στους εσωτερικούς χώρους θα μπορούν να συμμετέχουν άνθρωποι που έχουν εμβολιαστεί.
«Αυτό σημαίνει ότι νικήσαμε το τρίτο κύμα της πανδημίας», τόνισε ο Ορμπάν, ενώ πρόσθεσε ότι έχει έρθει η ώρα «να πούμε αντίο στις μάσκες» στους δημόσιους χώρους.
Η Ουγγαρία είναι η μόνη χώρα της ΕΕ που έχει εγκρίνει το ρωσικό και το κινεζικό εμβόλιο, τα οποία έχει χορηγήσει σε πολλούς πολίτες της, προτού αυτά εξεταστούν ή λάβουν την άδεια του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων.
Με αυτό τον τρόπο η Ουγγαρία έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά εμβολιασθέντων στην ΕΕ, με το 50% των περίπου 10 εκατομμυρίων κατοίκων της να έχει λάβει τουλάχιστον μία δόση εμβολίου κατά της covid-19.
Ήδη οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ουγγαρία έχουν επαναλειτουργήσει, περιλαμβανομένων των ξενοδοχείων, των εστιατορίων, των θεάτρων, των κινηματογράφων, των γυμναστηρίων και των σπα.
Empower On: Η Campeón ενδυναμώνει ψηφιακά την τρίτη ηλικία
14:42
Επίθεση σε αστυνομικούς της ΔΙΑΣ στην Πάτρα – Ένας ελαφρά τραυματίας
14:40
Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κηρύχθηκε η Κριμαία - Νέο κύμα επιθέσεων από το Κίεβο
14:38
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26