Νόμπελ Οικονομίας 2021: Στους Καρντ, Άνγκριστ και Ιμπενς το φετινό βραβείο
Σε τρεις οικονομολόγους, τους Ντέιβιντ Καρντ, Τζόσουα Άνγκριστ και Γκίντο Ίμπενς, απονεμήθηκε το Νόμπελ Οικονομίας 2021, όπως ανακοίνωσε η Σουηδική Ακαδημία Επιστημών.
Πρόκειται για το τελευταίο από τα φετινά Νόμπελ που απονέμεται, ενώ οι νικητές θα μοιραστούν χρηματικό έπαθλο 10 εκατομμυρίων κορωνών Σουηδίας (περίπου 990.000 ευρώ).
Ο Καναδός Ντέιβιντ Καρντ τιμήθηκε με το βραβείο «για την εμπειρική του συμβολή στην οικονομία της εργασίας».
Ο Αμερικανός Τζόσουα Άνγκριστ και ο Ολλανδοαμερικανός Γκίντο Ίμπενς έλαβαν από κοινού το Νόμπελ Οικονομίας «για τη μεθοδολογική συμβολή τους στην ανάλυση της αιτιώδους σχέσης».
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ