Ιαπωνία: Θετικός στην Covid-19 ο πρωθυπουργός Κισίντα μετά την επιστροφή του από διακοπές
Ανανεώθηκε:
Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώσθηκε ο Ιάπωνας πρωθυπουργός Φούμιο Κισίντα.
Όπως ανακοινώθηκε την Κυριακή από το γραφείο του, ο πρωθυπουργός Κοσίντα, μολύνθηκε από τον κορωνοϊό, έχει ελαφρά συμπτώματα και αναρρώνει στην επίσημη κατοικία του.
Ο Κισίντα, ο οποίος μόλις επέστρεψε από διακοπές μιας εβδομάδας, επρόκειτο να επιστρέψει στην εργασία του τη Δευτέρα.
Η Ιαπωνία γνώρισε μια έξαρση των λοιμώξεων από Covid-19, με συνέπεια να πληγούν οι επιχειρήσεις της τρίτης μεγαλύτερης οικονομίας παγκοσμίως, παρότι ο αριθμός των θανάτων παραμένει σχετικά χαμηλός και οι διαταραχές είναι ηπιότερες σε σχέση με την αντίστοιχη κατάσταση σε άλλες ανεπτυγμένες οικονομίες.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ιαπωνία: Εξετάζει την ανάπτυξη 1.000 τροποποιημένων πυραύλων, ικανών να πλήξουν Β. Κορέα και Κίνα
ΚΟΣΜΟΣ
Ιαπωνία: Εδραιώνεται η εξουσία Κισίντα - Νίκη για το κόμμα του δολοφονηθέντος Σίνζο Άμπε
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
12:09
CULTURE
Ανησυχία για τον Λάιονελ Ρίτσι: Αναβάλλει δύο συναυλίες μετά την αδιαθεσία που υπέστη πάνω στη σκηνή
12:06
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ανδρουλάκης για νέο σύστημα αυτοδιοικητικών εκλογών: Κατάπτυστο, δεν θα επιτρέψουμε να εφαρμοστεί
12:01
ΕΛΛΑΔΑ
Ηλεία: Ξέφρενη πορεία φορτηγού όταν έντομο τσίμπησε τον οδηγό - Πατέρας και γιος τραυματίες
11:59
ΕΛΛΑΔΑ