Το μαύρο τσάι κάνει καλό στην υγεία: Τι έδειξε νέα αμερικανική έρευνα
Ανανεώθηκε:
Ευεργητικό είναι το μαύρο τσάι για την υγεία καθώς σύμφωνα με νέα αμερικανική έρευνα, η κατανάλωσή του συνδέεται με μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου.
Η μείωση του κινδύνου είναι μεγαλύτερη για όσους πίνουν δύο ή περισσότερα φλιτζάνια τσάι τη μέρα.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Maki Inoue-Choi του Τμήματος Επιδημιολογίας και Γενετικής του Καρκίνου στο Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου των ΗΠΑ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό "Annals of Internal Medicine", ανέλυσαν στοιχεία για περίπου μισό εκατομμύριο ανθρώπους 40 έως 69 ετών, από τους οποίους το 85% έπιναν τακτικά τσάι και, από αυτούς, το 89% μαύρο τσάι.
Σε σχέση με όσους δεν έπιναν καθόλου τσάι, εκείνοι που έπιναν τουλάχιστον δύο κούπες μαύρο τσάι καθημερινά, είχαν 9% έως 13% μικρότερο κίνδυνο θανάτου. Η μείωση του κινδύνου ίσχυε ανεξάρτητα από το αν κάποιος έπινε παράλληλα καφέ, έβαζε ζάχαρη ή γάλα στο τσάι του, το έπινε ζεστό ή κρύο κ.α.
Το τσάι είναι ένα από τα ροφήματα με τη μεγαλύτερη κατανάλωση παγκοσμίως.
Προηγούμενες μελέτες έχουν συσχετίσει το πράσινο τσάι με μικρότερη πρόωρη θνησιμότητα, αλλά η νέα έρευνα δείχνει ότι όφελος παρέχει και το μαύρο τσάι.
«Κλήρωσε» η φορολοταρία της ΑΑΔΕ - Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ
14:55
«Dealers είμαστε, τι μας πέρασες;»: Οι διάλογοι που «έκαψαν» το κύκλωμα ναρκωτικών στη Μύκονο
14:52
Μπήκε σε κατάστημα στο Αγρίνιο και απείλησε τον υπάλληλο με μαχαίρι
14:51
Empower On: Η Campeón ενδυναμώνει ψηφιακά την τρίτη ηλικία
14:42