Άλμπερτ Μπουρλά: Για δεύτερη φορά θετικός στον κορωνοϊό ο επικεφαλής της Pfizer
Για δεύτερη φορά διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό ο Άλμπερτ Μπουρλά. Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer σε ανάρτησή του, αισθάνεται καλά στην υγεία του και δεν εμφανίζει συμπτώματα.
Ο ίδιος τόνισε ότι δεν έχει κάνει την ενισχυτική δόση γιατί ακολουθεί τις οδηγίες του αμερικανικού CDC να περιμένουν οι πολίτες τρεις μήνες από την περίοδο κατά την οποία ασθένησαν.
«Αν και έχουμε κάνει πρόοδο, ο ιός είναι ακόμα μαζί μας» επεσήμανε στο tweet.
Σημειώνεται ότι είναι η δεύτερη φορά που ασθενεί ο Άλμπερτ Μπουρλά.
Η πρώτη θετική διάγνωση ήταν στα μέσα Αυγούστου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Σαρηγιάννης στο CNN Greece: Κορύφωση της πανδημίας το Νοέμβριο με 20.000 κρούσματα την ημέρα
ΚΟΣΜΟΣ
Έρευνα: Ο κορωνοϊός αυξάνει τον κίνδυνο απώλειας μνήμης, εγκεφαλικού και επιληπτικών κρίσεων
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ και Ιράν ξανά στο τραπέζι για το Ορμούζ την Τρίτη (30/6) - Συμφώνησαν σε τερματισμό επιθέσεων
23:44
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: «Σβήνουν» οι ελπίδες για τους αγνοούμενους - Ανεβαίνει ο τραγικός απολογισμός των νεκρών
23:30
CULTURE
Στη Μύκονο για διακοπές η Beth Hart πριν τη συναυλία στον Λυκαβηττό
23:20
ΕΛΛΑΔΑ
Επτά συλλήψεις τις τελευταίες ώρες για την εκδήλωση πυρκαγιών
23:11
ΚΟΣΜΟΣ