Ρωσία: «Καμπάνα» 17 εκατομμυρίων δολαρίων στην Apple από τη ρυθμιστική Αρχή
Η FAS, ρωσική υπηρεσία αντιμονοπωλιακής προστασίας, επέβαλε στην Apple πρόστιμο 17,4 εκατομμυρίων δολαρίων για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της αμερικανικής εταιρείας στην αγορά.
Η είδηση έγινε γνωστή έπειτα από σχετικά ανακοίνωση της ρωσικής ρυθμιστικής αρχής, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS.
Στην ανακοίνωσή της, η ρυθμιστική αρχή αναφέρει ότι προηγουμένως είχε διαπιστώσει ότι η Apple ανάγκαζε τους Ρώσους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες πληρωμών της Apple με την εφαρμογή iOS App Store, παραβιάζοντας τη νομοθεσία περί ανταγωνισμού στη Ρωσία.
Στην ανακοίνωσή της η FAS αναφέρει ότι η Apple θα πρέπει να πληρώσει το πρόστιμο εντός δύο μηνών.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΙΕΘΝΗ
Apple: «Ψαλίδι» 40% στις αποδοχές του Τιμ Κουκ το 2023
TECH
iPhone: Η συσκευή που άλλαξε την καθημερινότητα μας συμπληρώνει 15 χρόνια ζωής
ΧΡΗΜΑ
«Μπαράζ» πληρωμών σε αγρότες: Καταβολή 617,4 εκατ. ευρώ - «Οι έντιμοι δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν»
19:56
ΚΟΣΜΟΣ
Τι είναι τα drones οπτικής ίνας της Χεζμπολάχ που εντοπίζονται δύσκολα: Ποια τα αντίμετρα του Ισραήλ
19:44
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Απόγνωση από τη φωτιά σε διαμέρισμα - Κατέρρευσε ο γιος, η μητέρα πήδηξε από το μπαλκόνι
19:32
ΣΠΟΡ
Οι 27 πτήσεις για 24 αγώνες: Το αποτύπωμα άνθρακα του προέδρου της FIFA στο Μουντιάλ
19:22
ΕΛΛΑΔΑ