Ρωσία: «Καμπάνα» 17 εκατομμυρίων δολαρίων στην Apple από τη ρυθμιστική Αρχή
Η FAS, ρωσική υπηρεσία αντιμονοπωλιακής προστασίας, επέβαλε στην Apple πρόστιμο 17,4 εκατομμυρίων δολαρίων για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της αμερικανικής εταιρείας στην αγορά.
Η είδηση έγινε γνωστή έπειτα από σχετικά ανακοίνωση της ρωσικής ρυθμιστικής αρχής, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS.
Στην ανακοίνωσή της, η ρυθμιστική αρχή αναφέρει ότι προηγουμένως είχε διαπιστώσει ότι η Apple ανάγκαζε τους Ρώσους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες πληρωμών της Apple με την εφαρμογή iOS App Store, παραβιάζοντας τη νομοθεσία περί ανταγωνισμού στη Ρωσία.
Στην ανακοίνωσή της η FAS αναφέρει ότι η Apple θα πρέπει να πληρώσει το πρόστιμο εντός δύο μηνών.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΙΕΘΝΗ
Apple: «Ψαλίδι» 40% στις αποδοχές του Τιμ Κουκ το 2023
TECH
iPhone: Η συσκευή που άλλαξε την καθημερινότητα μας συμπληρώνει 15 χρόνια ζωής
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Καρφιά» Κασσελάκη σε Τζάκρη: Εγώ ζήτησα να παραιτηθεί - Δεν έχουμε χώρο για προσωπικές φιλοδοξίες
17:53
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Με εγκαύματα στο πρόσωπο και παροχή οξυγόνου δύο εθελοντές πυροσβέστες
17:46
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο νεκροί λουόμενοι σε Κω και Χαλκιδική με διαφορά λίγων ωρών
17:32
ΕΛΛΑΔΑ
«Φύγε, πάρε τη βαλίτσα μου»: Το σημείωμα που άφησε η 43χρονη πριν πάει στο σκοπευτήριο Ηρακλείου
17:21
ΚΟΣΜΟΣ