Ζελένσκι για Ολοκαύτωμα: Η αδιαφορία και το μίσος σκοτώνουν - Αιωνία η μνήμη σε όλα τα θύματα
Δήλωση μέσω βίντεο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter έκανε ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι, προκειμένου να τιμήσει την μνήμη των θυμάτων του Ολοκαυτώματος.
Την Παρασκευή (27/1) είναι 78η επέτειος απελευθέρωσης του ναζιστικού στρατοπέδου του Άουσβιτς, από τον Σοβιετικό στρατό, και ο πρόεδρος της Ουκρανίας δήλωσε ότι «η αδιαφορία και το μίσος συνεχίζουν να σκοτώνουν».
«Σήμερα, όπως κάθε φορά, η Ουκρανία τιμά την μνήμη των εκατομμυρίων θυμάτων του Ολοκαυτώματος. Γνωρίζουμε ότι μαζί η αδιαφορία και το μίσος σκοτώνουν. Γι' αυτό είναι τόσο σημαντικό όλοι όσοι εκτιμούν τη ζωή να δείχνουν αποφασιστικότητα.
Αιωνία η μνήμη σε όλα τα θύματα του Ολοκαυτώματος!», αναφέρει χαρακτηριστικά στο βίντεο του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ζελένσκι: «Καρατόμησε» 5 τοπικούς κυβερνήτες και 4 υφυπουργούς της κυβέρνησης
ΚΟΣΜΟΣ
Πόλεμος στην Ουκρανία: Επιφυλακτικός ο Ζελένσκι για την αποστολή αρμάτων μάχης από το Βερολίνο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Επιχείρηση «Στενά του Ορμούζ»: Τι σημαίνει μια πιθανή συμμετοχή της Ελλάδας
11:17
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν καταδίκασε τα αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές του
11:11
ΚΟΣΜΟΣ
Ελβετία: Χιόνι και πάγος θα έχουν λιώσει πλήρως έως τη Δευτέρα - Η πιο πρόωρη καταγραφή από το 2000
11:00
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση GPO: Μπροστά και ανοδικά η ΝΔ με 29,4%, δεύτερος ο Τσίπρας, πτώση για το ΠΑΣΟΚ
10:53
ΕΛΛΑΔΑ