Ζελένσκι για Ολοκαύτωμα: Η αδιαφορία και το μίσος σκοτώνουν - Αιωνία η μνήμη σε όλα τα θύματα
Δήλωση μέσω βίντεο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter έκανε ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι, προκειμένου να τιμήσει την μνήμη των θυμάτων του Ολοκαυτώματος.
Την Παρασκευή (27/1) είναι 78η επέτειος απελευθέρωσης του ναζιστικού στρατοπέδου του Άουσβιτς, από τον Σοβιετικό στρατό, και ο πρόεδρος της Ουκρανίας δήλωσε ότι «η αδιαφορία και το μίσος συνεχίζουν να σκοτώνουν».
«Σήμερα, όπως κάθε φορά, η Ουκρανία τιμά την μνήμη των εκατομμυρίων θυμάτων του Ολοκαυτώματος. Γνωρίζουμε ότι μαζί η αδιαφορία και το μίσος σκοτώνουν. Γι' αυτό είναι τόσο σημαντικό όλοι όσοι εκτιμούν τη ζωή να δείχνουν αποφασιστικότητα.
Αιωνία η μνήμη σε όλα τα θύματα του Ολοκαυτώματος!», αναφέρει χαρακτηριστικά στο βίντεο του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ζελένσκι: «Καρατόμησε» 5 τοπικούς κυβερνήτες και 4 υφυπουργούς της κυβέρνησης
ΚΟΣΜΟΣ
Πόλεμος στην Ουκρανία: Επιφυλακτικός ο Ζελένσκι για την αποστολή αρμάτων μάχης από το Βερολίνο
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Νεκρός οδηγός φορτηγού με οικοδομικά στην Εγνατία Οδό - Πώς έγινε το τροχαίο δυστύχημα
09:24
CULTURE
Bookreads - Δημήτρης Ρόκος: «Kανένα έργο δεν σταματά ποτέ να μεταβάλλεται»
09:17
ΕΛΛΑΔΑ