Η Νορβηγία προτίθεται να καταργήσει τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ μέχρι το 2025
Τον τίτλο της χώρας με τις εντονότερες οικολογικές ευαισθησίες φαίνεται να κερδίζει η Νορβηγία με τις τελευταίες αποφάσεις της κυβέρνησης τις οποίες στηρίζουν και τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Σύμφωνα με διεθνή και τοπικά ΜΜΕ, η Νορβηγία προτίθεται να καταργήσει, μέχρι το 2025, τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ, γεγονός που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση, αν αναλογιστεί κανείς ότι ως χώρα βασίζει σε μεγάλο βαθμό τα έσοδά της στην πετρελαιοβιομηχανία.
Εξάλλου, ήδη περίπου το 24% των αυτοκινήτων της χώρας είναι ηλεκτροκίνητα, ενώ η Νορβηγία είναι πρωτοπόρα στην παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας με πάνω από το 99% της ηλεκτροδότησης να προέρχεται από υδροηλεκτρισμό.
Η Νορβηγία στοχεύει επίσης στο να τριπλασιάσει την διαθεσιμότητά της σε αιολική ενέργεια μέχρι το 2020, έχοντας ήδη εγκρίνει επένδυση ύψους 3 δις στον εν λόγω τομέα από το 2013.
Για την απόφαση αυτή, οι Νορβηγοί δέχθηκαν συγχαρητήρια και από το... εξωτερικό. Συγκεκριμένα, με ανάρτησή της στο Twitter, η Έλον Μασκ, εκτελεστική διευθύντρια της αμερικανικής εταιρίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla Motors, βγάζει το «καπέλο» στους Νορβηγούς για το συγκεκριμένο μέτρο.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι η ανακοίνωση αυτή έρχεται λίγες μόλις ημέρες μετά από μια άλλη πρωτοποριακή απόφαση των Νορβηγών που αφορά την ψήφιση νόμου υπέρ της μηδενικής αποψίλωσης των δασών.
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη - Ανέβασε ανήλικες σε κλεμμένη μηχανή και αγνόησε αστυνομικούς
11:06
Λάρισα: Πώς πείστηκε να παραδοθεί ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του
11:00
Ολοκληρώνονται οι όμιλοι στο Παγκόσμιο με καθημερινό Undoxing εμπειριών-προσφορών στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:59
Σήμερα γιορτάζουμε την ίδρυση της Lilly από τον συνταγματάρχη Eli Lilly το 1876
10:52