«Δίκαιη ειρήνη» ζήτησε ο Ερντογάν σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πούτιν
Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ζήτησε μια «δίκαιη ειρήνη» στην Ουκρανία κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνομιλίας που είχε με τον Ρώσο ομόλογό του, Βλαντίμιρ Πούτιν. Οι δύο ηγέτες επικοινώνησαν με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους από την έναρξη της ρωσικής επίθεσης, όπως ανακοίνωσε η τουρκική προεδρία.
«Ο πρόεδρος Ερντογάν τόνισε την ανάγκη να επιτευχθεί μια δίκαιη ειρήνη για να αποφευχθούν περαιτέρω απώλειες ζωών και καταστροφές», σύμφωνα με αυτή τη σύντομη ανακοίνωση.
Παράλληλα, σημειώνεται πως ο Τούρκος ηγέτης τάσσεται υπέρ της επανέναρξης ισχύος της συμφωνίας για εξαγωγές σιτηρών που υπέγραψαν Μόσχα και Κίεβο, υπό την αιγίδα της Τουρκίας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία - Σολτς: Η Ρωσία στέκεται μόνη με την επιθετικότητά της
ΕΛΛΑΔΑ
Αίγινα: Απαγορεύτηκε ο απόπλους επιβατηγού υδροπτέρυγου λόγω ηλεκτρολογικής βλάβης
11:47
ΚΟΣΜΟΣ
Το «εφιαλτικό» Σάββατο της Ευρώπης: Ρεκόρ καύσωνα σε Γερμανία, Τσεχία, Δανία - Αυξάνονται οι νεκροί
11:38
ΕΛΛΑΔΑ
Τουρίστας έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στην κορυφή του Ολύμπου - Βίντεο
11:28
CULTURE
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
11:18
ΕΛΛΑΔΑ