«Δίκαιη ειρήνη» ζήτησε ο Ερντογάν σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πούτιν
Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ζήτησε μια «δίκαιη ειρήνη» στην Ουκρανία κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνομιλίας που είχε με τον Ρώσο ομόλογό του, Βλαντίμιρ Πούτιν. Οι δύο ηγέτες επικοινώνησαν με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους από την έναρξη της ρωσικής επίθεσης, όπως ανακοίνωσε η τουρκική προεδρία.
«Ο πρόεδρος Ερντογάν τόνισε την ανάγκη να επιτευχθεί μια δίκαιη ειρήνη για να αποφευχθούν περαιτέρω απώλειες ζωών και καταστροφές», σύμφωνα με αυτή τη σύντομη ανακοίνωση.
Παράλληλα, σημειώνεται πως ο Τούρκος ηγέτης τάσσεται υπέρ της επανέναρξης ισχύος της συμφωνίας για εξαγωγές σιτηρών που υπέγραψαν Μόσχα και Κίεβο, υπό την αιγίδα της Τουρκίας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία - Σολτς: Η Ρωσία στέκεται μόνη με την επιθετικότητά της
ΚΟΣΜΟΣ
Σαουδική Αραβία: Συνετρίβη ελικόπτερο που ανήκε στον πετρελαϊκό κολοσσό Aramco - 14 νεκροί
15:16
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του - Τον επανέφερε ναυαγοσώστης
14:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Οι δημοσκοπικές «βεβαιότητες» και το ισχυρό σενάριο της επιστροφής στον δικομματισμό του 2019
14:48
ΕΛΛΑΔΑ