Γαλλία: Το υπ. Εργασίας κάλεσε σε συνάντηση τους συνδικαλιστές της CGT
Το υπουργείο Εργασίας της Γαλλίας κάλεσε την CGT σε συνομιλίες την επόμενη εβδομάδα.
Αυτό ανακοίνωσε σήμερα η μεγαλύτερη εργατική συνομοσπονδία της χώρας, σε μια ένδειξη ότι η κυβέρνηση και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ενδεχομένως να τείνουν προς κάποιου είδους συμβιβασμό, αναφορικά με τον νέο νόμο που αφορά τη μεταρρύθμιση των εργασιακών σχέσεων εν μέσω του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.
Η υπουργός Μιριάμ Ελ Κομρί (Myriam El Khomri) κάλεσε τον γενικό γραμματέα της CGT Φιλίπ Μαρτινέζ (Philippe Martinez) και τα ηγετικά στελέχη του συνδικάτου σε συνάντηση στις 17 Ιουνίου, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η συνομοσπονδία, που γνωστοποιήθηκε στα μέλη της.
CULTURE
Αποκατάσταση πίνακα του Ρέμπραντ αποκάλυψε κρυμμένο μήνυμα – Είχαν «σβήσει» τουρμπάνι
10:36
ΚΟΣΜΟΣ
Οργανισμός Ενέργειας: «Προηγμένο σύστημα επαλήθευσης ζητά ο Γκρόσι για το Ιράν μετά τη σύγκρουση»
10:33
ΕΛΛΑΔΑ
Συμμορία «άνοιγε» σπίτια στη Θεσσαλονίκη: Πάνω από 500.000 ευρώ η λεία - Πώς δρούσε
10:24
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ένας ή δύο σεισμοί; Το φαινόμενο «doublet» και τα σενάρια των ειδικών για τον εγκέλαδο
10:24
ΚΟΣΜΟΣ