Η Ουκρανία στο επίκεντρο της συνάντησης Μπάιντεν - Σολτς στον Λευκό Οίκο
Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Γερμανία προχωρούν μαζί σε ό,τι αφορά το θέμα της Ουκρανίας και ισχυροποιούν τη στρατιωτική συμμαχία του ΝΑΤΟ, δήλωσε το βράδυ της Παρασκευής, ο Αμερικανός πρόεδρος, Τζο Μπάιντεν, υποδεχόμενος στον Λευκό Οίκο τον Γερμανό καγκελάριο Όλαφ Σολτς.
Ο καγκελάριος της Γερμανίας είπε από την πλευρά του ότι είναι πολύ σημαντικό να στείλουν οι δύο χώρες ένα μήνυμα ότι οι σύμμαχοι θα συνεχίσουν να στηρίζουν την Ουκρανία.
Οι δηλώσεις αυτές έγιναν στο Οβάλ Γραφείο, μπροστά στις κάμερες, προτού να ξεκινήσει η κατ’ ιδίαν συνάντηση των δύο ηγετών, η οποία αναμένεται ότι θα επικεντρωθεί στο θέμα της Ουκρανίας.
Δεν έχει προγραμματιστεί κάποια συνέντευξη Τύπου μετά τη λήξη της συνάντησης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ρεπουμπλικάνοι και Δημοκρατικοί συμφωνούν σε αύξηση αμυντικών δαπανών στις ΗΠΑ
ΚΟΣΜΟΣ
Χεζμπολάχ: Η συμφωνία της κυβέρνησης με το Ισραήλ μπορεί να οδηγήσει σε εμφύλιο πόλεμο
22:21
ΚΟΣΜΟΣ
Παρά την αναστολή εκκένωσης στον Περσικό Κόλπο, 115 πλοία πέρασαν τα Στενά του Ορμούζ
22:17
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Neuville με Hyundai i20 N Rally1 στην κορυφή
22:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
ΕΛΛΑΔΑ