Καναδάς: Έφηβη βρέθηκε σώα και αβλαβής - Ήταν δύο μέρες ολομόναχη στο δάσος
Ανανεώθηκε:
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια μιας Καναδής έφηβης η οποία χάθηκε στο δάσος για να βρεθεί δύο μέρες αγότερα σώα.
Η 16χρονη Έσθερ Γουάνγκ, όπως αναφέρει το BBC χάθηκε όταν αποσπάστηκε από την ομάδα με την οποία έκανε πεζοπορία στο πάρκο Golden Ears στη Βρετανική Κολομβία.
Για τον εντοπισμό της οι Αρχές είχαν κινητοποιήσει ελικόπτερο και drone ενώ στο έδαφος την έψαχναν 16 ομάδες.
Ωστόσο η έφηβη βγήκε μόνη της από μονοπάτι μετά από 54 ώρες.
Η έφηβη είναι ήδη με την οικογένειά της και υγιής, γεγονός που προκαλεί ικανοποίηση στις Αρχές που την αναζητούσαν καθώς, όπως αναφέρουν ήταν η καλύτερη δυνατή εξέλιξη.
Ακόμη δεν έχει αποσαφηνιστεί πως αποκόπηκε από τους υπόλοιπους.
Η εξαφάνισή της έγινε αντιληπτή από την υπόλοιπη ομάδα μέσα σε 15 λεπτά και η κινητοποίηση ήταν άμεση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Δεκάχρονη κατάφερε να επιβιώσει 24 ώρες ολομόναχη στο δάσος
Βίντεο από τη διάσωση του οκτάχρονου που επιβίωσε τρώγοντας χιόνι (vid)
ΗΠΑ: Οχτάχρονο αγόρι χάθηκε στο δάσος και επέζησε τρώγοντας χιόνι
Τάκης Θεοδωρικάκος: Το πλαφόν οδήγησε στη μείωση τιμών σε 2.000 προϊόντα
12:24
Χτύπησαν 42χρονο στο κεφάλι με κορμό δέντρου και τον σκότωσαν στην Ανάβυσσο – Τρεις συλλήψεις
12:16
Σεισμοί σε Βενεζουέλα, Καλιφόρνια, Ιαπωνία μέσα σε λίγες ώρες: Γιατί οι ειδικοί μιλούν για σύμπτωση
12:16
Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
12:09