Πορτογαλία: Βγήκε από το νοσοκομείο ο πρόεδρος Μαρσέλο Ρεμπέλο ντε Σόουζα
Εξιτήριο πήρε ο πρόεδρος της Πορτογαλίας Μαρσέλο Ρεμπέλο ντε Σόουζα μετά από σύντομη νοσηλεία του για ένα λιποθυμικό επεισόδιο που είχε.
«Είμαι καλά» δήλωσε ο ίδιος στους δημοσιογράφους έξω από το νοσοκομείο της Λισαβόνας, συμπληρώνοντας πως οι γιατροί του συνέστησαν να πίνει περισσότερο νερό.
Ο 74χρονος πορτογάλος πρόεδρος λιποθύμησε χθες το απόγευμα κατά τη διάρκεια επίσκεψης σε πανεπιστήμιο στον δήμο Αλμάντα, νότια της πορτογαλικής πρωτεύουσας, όπως ανακοίνωσε το προεδρικό γραφείο.
Ο Μαρσέλο Ρεμπέλο ντε Σόουζα ένιωσε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια συνομιλίας με ακαδημαϊκούς και «έχασε για λίγο τις αισθήσεις του».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Πορτογαλία: Στο «στόχαστρο» διαδηλωτών για το κλίμα ο υπουργός Οικονομικών
ΚΟΣΜΟΣ
Πορτογαλία: Δυο νεκροί μετά από κατολίσθηση - Βράχοι καταπλάκωσαν σπίτι
ΚΟΣΜΟΣ
Πορτογαλία: Έρευνα για την κλοπή απόρρητων εγγράφων του ΝΑΤΟ σε κυβερνοεπίθεση
ΚΟΣΜΟΣ
«Η πυρηνική αποτροπή προστατεύει τον κόσμο από έναν παγκόσμιο πόλεμο», εκτιμά η Ρωσία
13:15
ΕΛΛΑΔΑ
Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Με παγκόσμια «πατέντα» πείραζαν τους μετρητές - Οι ρόλοι και το φέσι 9 εκατ.
13:13
ΚΟΣΜΟΣ
«Διακήρυξη της ήττας της Αμερικής» η συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν, λέει ο Γκαλιμπάφ
13:12
ΚΟΣΜΟΣ
Έμπολα: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα στη Γαλλία - Βρέθηκε σε γιατρό που επέστρεψε από το Κονγκό
13:06
ΕΛΛΑΔΑ