Η πρώτη αντίδραση Ερντογάν μετά τη συνάντηση με Μπάιντεν
Την ευχή οι επαφές που είχε με τον Τζο Μπάιντεν να είναι «επωφελείς για την Τουρκία», εξέφρασε ο πρόεδρος της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, στην πρώτη του αντίδραση μετά στις συζητήσεις που είχε με τον αμερικανό πρόεδρο στο περιθώριο της Συνόδου του ΝΑΤΟ στο Βίλνιους.
«Στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής των ηγετών του ΝΑΤΟ, είχαμε συνάντηση με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν. Κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας, συζητήσαμε τις διμερείς μας σχέσεις και τις ευκαιρίες συνεργασίας στον τομέα της ασφάλειας. Εύχομαι οι επαφές μας να είναι επωφελείς για τη χώρα μας» ανέφερε ο Ερντογάν στο Twitter.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Σε θερμό κλίμα η συνάντηση Μπάιντεν - Ερντογάν: Πώς αποτιμά η Αθήνα τη στροφή της Άγκυρας στη Δύση
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν σε Μπάιντεν: Η συνάντησή μας είναι το πρώτο βήμα προς τα εμπρός
ΚΟΣΜΟΣ
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20
ΚΟΣΜΟΣ
Ένας διαφορετικός «πόλεμος»: Mάχη για τα παιδιά της Ουκρανίας που έχουν απαχθεί από τους Ρώσους
08:17
ΕΛΛΑΔΑ
Πλήρης στήριξη Κομισιόν στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία: «Να μην υπονομεύεται η εμπιστοσύνη των πολιτών»
08:16
ΚΟΣΜΟΣ
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ-Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ και τα πυρηνικά
08:11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ