Ερντογάν για συνάντηση με Μητσοτάκη: Είθε η συνάντησή μας να αποβεί ωφέλιμη για τις χώρες μας
«Συναντήθηκα με τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο περιθώριο της Συνόδου του ΝΑΤΟ. Είθε η συνάντησή μας να αποβεί ωφέλιμη για τις χώρες μας» αναφέρει σε ανάρτησή του ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σε ανάρτησή του στο Twitter, λίγη ώρα μετά τη συνάντηση με τον Έλληνα πρωθυπουργό στο Βίλνιους.
Τo tweet του Τούρκου προέδρου
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Κυβερνητικές πηγές για συνάντηση Μητσοτάκη - Ερντογάν: Ειλικρινής συζήτηση σε καλό κλίμα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Οι κόκκινες γραμμές Μητσοτάκη στη συνάντηση με τον Ερντογάν στο Βίλνιους
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Θαύματα στα συντρίμμια - Η στιγμή που οι διασώστες ανασύρουν 11χρονο αγόρι, δείτε βίντεο
07:50
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρή σεισμική δόνηση 6,1 Ρίχτερ στην Ιαπωνία: Δεν εκδόθηκε προειδοποίηση για τσουνάμι
07:45
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωράκης (ΕΛ.Α.Σ): Τέλος στο κράτος - «λάφυρο» και στη διαχείριση πίσω από «κλειστές πόρτες»
07:39
ΕΛΛΑΔΑ
Δεμένα τα πλοία στις 3 Ιουλίου στη Ραφήνα: 24ωρη απεργία των ναυτικών των επιβατηγών πλοίων
07:29
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ