Το πρώτο σχόλιο της Ελισάβετ μετά το Brexit
«Είμαι ακόμη ζωντανή!» Αυτή ήταν η ατάκα της Βασίλισσας Ελισάβετ στην πρώτη δημόσια εμφάνισή της μετά το αποτέλεσμα υπέρ του Brexit στο βρετανικό δημοψήφισμα.
Το σχόλιο αυτό, που επιδέχεται πολλές ερμηνείες, έγινε κατά τη διάρκεια της διήμερης επίσκεψης της βασίλισσας της Αγγλίας στη Βόρεια Ιρλανδία και πιο συγκεκριμένα στη συνάντησή της με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης.
«Καλημέρα. Πως είστε;» την ρώτησε ο Μάρτιν ΜακΓκίνες, για να πάρει την απάντηση: «είμαι ακόμη ζωντανή», από την βασίλισσα Ελισάβετ, που συνόδευσε την συγκεκριμένη ατάκα με ένα χαμόγελο.
Η βασίλισσα δεν έχει σχολιάσει επισήμως το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος της Πέμπτης, ενώ ούτε ο Μάρτιν ΜακΓκίνες, πρώην στέλεχος του Ιρλανδικού Δημοκρατικού Στρατού (IRA), έκανε κάποιο σχόλιο σχετικά με την ψήφο των Βρετανών υπέρ του Brexit.
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
«Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά»: H απολογία της μητέρας του 3χρονου
12:47
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια μέσα τα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47
Όταν ο Αδριανός Γολέμης μίλησε στο CNN Greece για το όνειρό του να γίνει αστροναύτης
12:42