Υποβρύχιο ρομπότ στη μάχη εξερεύνησης της Ανταρκτικής
Η πολιτεία της Τασμανίας στην Αυστραλία θα παραλάβει μέσα στις αρχές του 2017, ένα υποβρύχιο ρομπότ νέας τεχνολογίας, το οποίο θα βοηθήσει τους επιστήμονες να εξερευνήσουν νέα τμήματα του περιβάλλοντος της Ανταρκτικής.
Το αυτόνομο υποβρύχιο όχημα έχει την κωδική ονομασία “Εξερευνητής” και όπως γράφει το ΑΠΕ, είναι ικανό να καταδύεται σε βάθη 5.000 μέτρων, ενώ μπορεί να ταξιδέψει σε απόσταση μεγαλύτερη των 100 χλμ., κάτω από θαλάσσια επιφάνεια που είναι καλυμμένη με πυκνό πάγο.
Το αναφερόμενο υποβρύχιο όχημα κατασκεύασε η καναδική εταιρία International Submarine Engineering (ISE).
Το υποβρύχιο όχημα έχει τη δυνατότητα να συλλέγει πληροφορίες από τα κομμάτια πάγου που επιπλέουν και βρίσκονται στη θαλάσσια περιοχή της Ανταρκτικής, βοηθώντας τους επιστήμονες να κατανοήσουν την περιβαλλοντολογική δυναμική της Ανταρκτικής και την επίδρασή της, στην κλιματική αλλαγή.
Μύκονος: Επιχείρηση του ελληνικού FBI για εξάρθρωση οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών - 5 συλλήψεις
15:42
Σπάνιο λυχνάρι από τη βυζαντινή Συρία αποκαλύπτει τον συμβολισμό του φωτός στον πρώιμο χριστιανισμό
15:42
Καύσωνας διαρκείας «σαρώνει» την Ευρώπη: Στο «κόκκινο» η Γαλλία - Κλειστά σχολεία στην Αγγλία
15:36
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22