Πόλεμος στο Ισραήλ: Συνελήφθη ο διευθυντής του νοσοκομείου αλ Σίφα
Ανανεώθηκε:
Ο Χάλεντ Αμπού Σάμρα, προϊστάμενος στο νοσοκομείο αλ Σίφα στην πόλη της Γάζας, ανακοίνωσε σήμερα το πρωί τη σύλληψη του διευθυντή του νοσηλευτικού ιδρύματος, το οποίο βρίσκεται πλέον υπό τον έλεγχο του ισραηλινού στρατού, ο οποίος δηλώνει ότι αναζητεί εκεί στρατιωτικές εγκαταστάσεις της Χαμάς.
«Ο γιατρός Μοχάμεντ Αμπού Σαλμίγια συνελήφθη μαζί με άλλους υγειονομικούς», επεσήμανε ο γιατρός Αμπού Σάμρα.
Ο Αμπού Σαλμίγια είχε δηλώσει στο AFP ότι στις 18 Νοεμβρίου έλαβε από τον ισραηλινό στρατό «εντολή εκκένωσης» του νοσοκομείου αλ Σίφα.
Από την πλευρά τους οι ισραηλινές δυνάμεις διαβεβαίωσαν ότι απομάκρυναν εκατοντάδες ασθενείς από το νοσοκομείο, έπειτα από «αίτημα» του διευθυντή.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου: Σωστή η συμφωνία για τους ομήρους, ο πόλεμος στη Γάζα θα συνεχιστεί
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
ΚΟΣΜΟΣ