Διπλωματικό μπρα ντε φερ Γαλλίας - Αζερμπαϊτζάν: Απέλασε διπλωμάτες το Παρίσι
«Ανεπιθύμητα πρόσωπα» χαρακτήρισε η Γαλλία δύο εργαζομένους στην πρεσβεία του Αζερμπαϊτζάν στο Παρίσι.
Η κίνηση αυτή ήρθε ως απάντηση στην απέλαση δύο Γάλλων διπλωματών από το Μπακού, ανακοίνωσε το γαλλικό υπουργείο Εξωτερικών.
Το υπουργείο Εξωτερικών του Αζερμπαϊτζάν κήρυξε personae non gratae την Τρίτη δύο Γάλλους διπλωμάτες, κατηγορώντας τους για «δραστηριότητες ασύμβατες με το διπλωματικό καθεστώς τους».
Το γαλλικό υπουργείο απάντησε σήμερα ότι «αρνείται κατηγορηματικά» τους ισχυρισμούς του Μπακού και κάλεσε τον πρεσβευτή του Αζερμπαϊτζάν «για να του κοινοποιήσει αυτά τα στοιχεία».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Αζερμπαϊτζάν: Το Μπακού απελαύνει δύο Γάλλους διπλωμάτες - Ενταση με το Παρίσι
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το TikTok του Αλέξη Τσίπρα για την ΕΛ.Α.Σ: Ανοίγουμε έναν νέο πολιτικό κύκλο
23:33
ΕΛΛΑΔΑ