Εταιρεία δίνει 10.000 ευρώ σε όποιον κάνει «αποτοξίνωση» από το κινητό του για ένα μήνα
Ανανεώθηκε:
Με τι αντάλλαγμα θα μπορούσε κανείς να μείνει χωρίς το κινητό του τηλέφωνο; Η αμερικανική εταιρεία «Siggi's Dairy», που φτιάχνει ι γιαούρτια ισλανδικού τύπου δίνει 10.000 ευρώ σε όποιον ή όποια καταφέρει να κάνει «αποτοξίνωση» από το smartphone του για ένα μήνα.
Ωστόσο, δεν αρκεί η «αποτοξίνωση». Οι συμμετέχοντες και συμμετέχουσες στον διαγωνισμό, πρέπει να υποβάλουν και μία έκθεση, στην οποία θα περιγράφουν πώς θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή τους ένας ολόκληρος μήνας χωρίς τηλέφωνο, όπως μεταδίδει το CBS News.
Μάλιστα, εκτός από το διόλου ευκαταφρόνητο αυτό ποσό, 10 νικητές θα λάβουν:
- μία κλειδαριά (lockbox) για smartphone
- ένα αναδιπλούμενο τηλέφωνο και μια προπληρωμένη κάρτα sim, ώστε να μπορούν να πραγματοποιούν τις κλήσεις τους και
- κεσεδάκια με γιαούρτι για τρεις μήνες.
Η συμμετοχή στο διαγωνισμό διήρκησε μέχρι την Τετάρτη (31/1).
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Πως τα smartphones μπορούν να αντικαταστήσουν τα POS για συναλλαγές με κάρτες
TECH
«Το κυκλώνεις»: Ένας νέος τρόπος αναζήτησης που εγκαινιάζει η Google στα smartphones
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ