Επίθεση σε εστιατόριο στη Σομαλία
Επίθεση με παγιδευμένο αυτοκίνητο εξαπέλυσαν μαχητές της ισλαμικής οργάνωσης αλ Σεμπάμπ, σε παραλιακό εστιατόριο στη Σομαλία.
«Μια βόμβα που ήταν τοποθετημένη μέσα σε ένα αυτοκίνητο πυροδοτήθηκε στο παραλιακό εστιατόριο Μπαναντίρ στην παραλία Λίντο και μαίνεται ανταλλαγή πυρών. Δεν έχουμε άλλες λεπτομέρειες μέχρι στιγμής», δήλωσε ο αστυνομικός Άχμεντ Ιμπραχίμ στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters.
Η οργάνωση αλ Σεμπάμπ, που θεωρείται προσκείμενη στην αλ Κάιντα, ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση.
«Εξαπολύσαμε επίθεση και τώρα οι μαχητές μας πολεμούν εντός του κτιρίου», δήλωσε στο Reuters ο εκπρόσωπος της οργάνωσης για τις στρατιωτικές της επιχειρήσεις, Αμπντιάσις Αμπού Μούσαμπ.
CULTURE
Bookreads - Δημήτρης Ρόκος: «Kανένα έργο δεν σταματά ποτέ να μεταβάλλεται»
09:17
ΕΛΛΑΔΑ
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
ΚΟΣΜΟΣ