Νερό από την... κανάτα ήπιε ο πρόεδρος της Αϊτής ενώ μιλούσε στη ΓΣ του ΟΗΕ
Ανανεώθηκε:
Ο μεταβατικός πρόεδρος της Αϊτής, Εντγκαρντ Λεμπλάν Φιλς
AP Photo/Frank Franklin IIΤο γύρο του διαδικτύου έχει κάνει βίντεο με τον μεταβατικό πρόεδρο της Αϊτής, Έντγκαρντ Λεμπλάν Φιλς που ενώ μιλούσε στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ήπιε νερό από την κανάτα και όχι από το ποτήρι του.
Θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί πως επρόκειτο για συμβολισμό του προέδρου, για τις τρομερές ελλείψεις που έχει η χώρα σε πόσιμο νερό.
Ωστόσο, όπως αποτυπώνεται και στο σχετικό βίντεο, φαίνεται πως έγινε απλώς κατά λάθος, καθώς διέκοψε για λίγα δευτερόλεπτα την ομιλία του.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ανάρτηση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ για τις νέες συμφωνίες της ATLANTIC SEE LNG TRADE
14:25
ΕΛΛΑΔΑ
Καραμπόλα στην Κορίνθου - Τριπόλεως: Εμπλέκονται τέσσερα ΙΧ και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
14:22
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Δώρα ζωής από 64χρονο σε τέσσερις ανθρώπους - Χάρισε όργανα και ιστούς
14:17
ΚΟΣΜΟΣ