Ιδιοκτήτρια εστιατορίου «ταΐζει» άστεγους με φαγητά που περισσεύουν
Είναι τόσο απλή η ιδέα μιας ιδιοκτήτριας εστιατορίου στην Ινδία, που αν την εφάρμοζαν κι άλλοι, πολλοί άνθρωποι που ζουν στους δρόμους θα έλυναν ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας άστεγος.
Σύμφωνα με τον Independent, η Minu Pauline (αριστερά στη φωτό) ιδιοκτήτρια του εστιατορίου Pappadavada που βρίσκεται στο Kochi της νότιας Ινδίας, αποφάσισε να δράσει όταν ένα βράδυ είδε άστεγους να ψάχνουν φαγητό σε κάδους σκουπιδιών.
«Τα χρήματα του καθενός είναι δικό του αγαθό και μπορεί να τα σκορπά όπως θέλει. Το φαγητό, όμως, είναι κοινό αγαθό και δεν μπορούμε να το σκορπάμε και να το πετάμε στους κάδους. Σκέφτηκα ότι κάτι έπρεπε να κάνω», ισχυρίζεται η Minu Pauline. Και όντως, δεν έμεινε στη θεωρία.
Τοποθέτησε έξω από το εστιατόριό της ένα ψυγείο στο οποίο βάζει σε καθημερινή βάση τα φαγητά που περισσεύουν ώστε να τα βρίσκουν φρέσκα οι άστεγοι. Η ιδέα της είχε μεγάλη απήχηση και πλέον, συμπολίτες της προσφέρουν με τη σειρά τους φαγητό γι αυτούς που δεν έχουν την πολυτέλεια να κάθονται σε ένα στρωμένο τραπέζι.
Αν και δεν ήταν αυτός ο σκοπός της, η καλή της πράξη έγινε αιτία να διαφημιστεί το μαγαζί της και να γνωρίσει μεγάλη επιτυχία. Απόδειξη του ότι όταν κάνεις το καλό, αυτό σου επιστρέφεται...
Παρά την αναστολή εκκένωσης στον Περσικό Κόλπο, 115 πλοία πέρασαν τα Στενά του Ορμούζ
22:17
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Neuville με Hyundai i20 N Rally1 στην κορυφή
22:08
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50