Τηλεφωνική συνομιλία Σολτς-Πούτιν μετά από δύο χρόνια – Είχε προηγηθεί τηλεφώνημα με Ζελένσκι
Την πρώτη τηλεφωνική συνομιλία τους έπειτα από σχεδόν δύο χρόνια είχαν νωρίτερα σήμερα ο καγκελάριος Όλαφ Σολτς και ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν, σύμφωνα με γερμανικά ΜΜΕ τα οποία επικαλούνται κυβερνητικούς κύκλους.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η συνομιλία, η πρώτη μετά τον Δεκέμβριο του 2022, διήρκεσε μια ώρα.
Ο καγκελάριος είχε το τελευταίο διάστημα κατ´επανάληψη αφήσει να εννοηθεί ότι επίκειτο τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ρώσο πρόεδρο. «Θα γίνει την κατάλληλη στιγμή», δήλωσε σε συνέντευξή του την περασμένη Κυριακή στο ARD, διευκρινίζοντας ότι θα προηγείτο συνεννόηση με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της καγκελαρίας, ο κ. Σολτς μίλησε με τον κ. Ζελένσκι πριν από δύο ημέρες.
Κατέληξαν σε συμφωνία Ισραήλ και Λίβανος - Μερική αποχώρηση του ισραηλινού στρατού στο νότο
20:42
Ξεπέρασαν τους 900 οι νεκροί από το σεισμό στη Βενεζουέλα - Σπεύδουν συνεργεία διάσωσης
20:37
Hellenic Train: Αναστέλλεται από 29/6 το δρομολόγιο Πάτρα-Καμίνια - Με λεωφορεία η μετακίνηση
20:31
Καλλιθέα: Παραδόθηκε νεαρός για τη φονική συμπλοκή με θύμα τον 15χρονο
20:30