Βέτο σχεδιάζει να ασκήσει ο Ομπάμα στον νόμο για τις μηνύσεις κατά της Σαουδικής Αραβίας
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα (Barack Obama) θα ασκήσει βέτο στο νομοσχέδιο που πέρασε και από την Γερουσία και από την Βουλή των Αντιπροσώπων και το οποίο επιτρέπει στις οικογένειες των θυμάτων της 11ης Σεπτεμβρίου 2001 να προσφύγουν στα δικαστήρια εναντίον της Σαουδικής Αραβίας για να αποζημιωθούν, τόνισε ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Τζος Έρνεστ (Josh Earnest).
«Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς άλλες χώρες να χρησιμοποιούν αυτόν τον νόμο ως μια δικαιολογία για να σέρνουν Αμερικανούς διπλωμάτες ή μέλη αμερικανικών υπηρεσιών, ακόμη και αμερικανικές εταιρείες στα δικαστήρια σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Έρνεστ στους δημοσιογράφους κατά την συνέντευξη Τύπου στον Λευκό Οίκο.
«Αναμένω ότι ο πρόεδρος θα ασκήσει βέτο σε αυτό το νομοσχέδιο όταν του παρουσιαστεί», πρόσθεσε.
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
«Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά»: H απολογία της μητέρας του 3χρονου
12:47
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια στα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47
Όταν ο Αδριανός Γολέμης μίλησε στο CNN Greece για το όνειρό του να γίνει αστροναύτης
12:42