Επικοινωνία με τον Τραμπ σχεδιάζει ο Ιάπωνας πρωθυπουργός μετά την επιβολή δασμών
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αμερικανό πρόεδρο, Ντόναλντ Τραμπ προανήγγειλε ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας, Σιγκερού Ισίμπα, μετά την ανακοίνωση του Λευκού Οίκου για δασμούς 24% στις ιαπωνικές εισαγωγές στις ΗΠΑ.
Μιλώντας στο Yomiuri TV, ο Ισίμπα σημείωσε πως η Ιαπωνία δεν θα απαντήσει με αντίποινα.
Αντίθετα χώρες, όπως η Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ελπίζουν να διαπραγματευτούν μια εμπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ που θα τις γλιτώσει από τους δασμούς του Τραμπ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
«Όλα είναι στο τραπέζι» λένε Μακρόν και Στάρμερ για τους δασμούς Τραμπ
ΚΟΣΜΟΣ
Από αυτοκίνητα μέχρι... πατατάκια «χτυπούν» οι δασμοί Τραμπ - Η λίστα που «πονάει» τους Αμερικανούς
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στην Καλλιθέα: «Το οπαδικό κίνητρο εξετάζεται, αλλά δεν προκύπτει» λέει η Δημογλίδου
13:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λιβάνιος: Το σύστημα δύο γύρων εκλογών έκλεισε τον κύκλο του - Ομοβροντία πυρών της αντιπολίτευσης
13:28
ΚΟΣΜΟΣ
Live- Βενεζουέλα: Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών - 164 σοροί έχουν ανασυρθεί από τα συντρίμμια
13:26
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δεν φταίει ο τουρισμός, αλλά η απουσία σχεδιασμού
13:19
ΚΟΣΜΟΣ