Τηλεφωνική επικοινωνία Zελένσκι και Ευρωπαίων ηγετών με τον Τραμπ για τις προσπάθειες ειρήνευσης
Ντόναλντ Τραμπ και Βολοντίμιρ Ζελένσκι σε παλαιότερο τετ-α-τετ στον Λευκό Οίκο
AP Photo/ Mystyslav ChernovΟ Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι και οι ηγέτες της Βρετανίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Πολωνίας που επισκέπτονται το Κίεβο, είχαν το Σάββατο (10/5) μία τηλεφωνική συνομιλία με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, συζητώντας τις προσπάθειες ειρήνευσης.
Αυτό αποκάλυψε ο Ουκρανός υπουργός των Εξωτερικών Αντρίι Σιμπίχα.
Σε μία ανάρτησή του στο Χ ο Σιμπίχα, ανέφερε ότι η Ουκρανία και όλοι οι σύμμαχοί της είναι έτοιμοι για μία πλήρη και χωρίς όρους εκεχειρία στο έδαφος, τη θάλασσα και τον αέρα για τουλάχιστον 30 ημέρες, αρχής γινομένης από τη Δευτέρα.
Ο ίδιος, χαρακτήρισε «παραγωγική» την τηλεφωνική συνομιλία.
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ανδρουλάκης: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»
23:50
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ και Ιράν ξανά στο τραπέζι για το Ορμούζ την Τρίτη (30/6) - Συμφώνησαν σε τερματισμό επιθέσεων
23:44
ΚΟΣΜΟΣ