Πρώτη επικοινωνία Ερντογάν με τον Ιρανό πρόεδρο: Το Ισραήλ αποτελεί τεράστια απειλή για την περιοχή
Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν
(AP Photo/Darko Vojinovic)Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε τηλεφωνική επικοινωνία το απόγευμα του Σαββάτου (14/6) -για πρώτη φορά- με τον Ιρανό πρόεδρο Μασούντ Πεζεσκιάν, σύμφωνα με το πρακτορείο Anadolu.
Σημειώθηκε ότι οι δύο πλευρές συζήτησαν για τη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν, καθώς και περιφερειακά και παγκόσμια ζητήματα.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Ερντογάν εξέφρασε την πιο έντονη καταδίκη του για τις επιθέσεις του Ισραήλ στο Ιράν και εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στον ιρανικό λαό για τους θανάτους.
Παράλληλα, φέρεται να σημείωσε πως «Το Ισραήλ αποτελεί τεράστιο κίνδυνο για όλη την περιοχή».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Μπαχτσελί για Ισραήλ - Ιράν: «Η Τουρκία είναι ο τελικός στόχος»
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ισραήλ χτύπησε ενεργειακές υποδομές στο Ιράν - Η Τεχεράνη στοχεύει αμερικανικές βάσεις
ΚΟΣΜΟΣ
Ξεκίνησε η περιοδεία Ρούμπιο στις χώρες του Περσικού - Θα ενημερώσει για το μνημόνιο ΗΠΑ-Ιράν
10:51
ΕΛΛΑΔΑ
Η Σκύρος από ψηλά: Δορυφορική εικόνα αποτυπώνει τον «γυμνό» Νότο και τον καταπράσινο Βορρά
10:44
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Ελληνικός Χρυσός: Πώς οι Σκουριές βάζουν δυναμικά την Ελλάδα στον παγκόσμιο μεταλλευτικό χάρτη
10:41
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Τελευταία αγωνιστική των ομίλων στο Παγκόσμιο με Super ενισχυμένες αποδόσεις από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:39
ΠΟΛΙΤΙΚΗ