Η Τεχεράνη «δεν θα συνεργάζεται πλέον» με τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής Ενέργειας
Ιρανική σημαία
ΑΠΕ-ΜΠΕΤο Ιράν ανακοίνωσε σήμερα το βράδυ ότι διακόπτει τη συνεργασία «όπως προηγουμένως» με τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής Ενέργειας (ΔΟΑΕ/IAEA), καταγγέλοντας τη «σιωπή» του Οργανισμού μετά τα ισραηλινά πλήγματα εναντίον ιρανικών πυρηνικών εγκαταστάσεων.
«Είναι παράλογο το γεγονός ότι αυτές οι ειρηνικές εγκαταστάσεις δέχονται επίθεση και ο Οργανισμός παραμένει σιωπηλός», δήλωσε στην τηλεόραση ο Καζέμ Γκαριμπαμπάντι, υφυπουργός Εξωτερικών του Ιράν αρμόδιος για τα πυρηνικά.
«Το Ιράν δεν θα συνεργάζεται πλέον με τον οργανισμό (...) «όπως προηγουμένως»», πρόσθεσε.
ΚΟΣΜΟΣ
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44
CULTURE
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος στο Επί Σκηνής: Οι άνθρωποι σήμερα φοβούνται να εκτεθούν συναισθηματικά
08:30
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24
ΧΡΗΜΑ
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ