«Δεν υπάρχει ακόμη αύξηση της ραδιενέργειας» από τους βομβαρδισμούς στο Ιράν, λέει ο ΔΟΑΕ
Ο Διεθνής Οργανισμός Ατομικής Ενέργειας (ΔΟΑΕ) δήλωσε ότι, μέχρι στιγμής, δεν έχουν υπάρξει αναφορές για αυξημένα επίπεδα ραδιενέργειας εκτός των εγκαταστάσεων μετά τους αμερικανικούς βομβαρδισμούς στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν στο Φορντό, το Ισφαχάν και το Νατάνζ.
«Μετά τις επιθέσεις σε τρεις πυρηνικές εγκαταστάσεις στο Ιράν -συμπεριλαμβανομένου του Φορντό- ο ΔΟΑΕ μπορεί να επιβεβαιώσει ότι δεν έχει αναφερθεί καμία αύξηση στα επίπεδα ραδιενέργειας εκτός των εγκαταστάσεων μέχρι στιγμής».
«Ο ΔΟΑΕ θα παράσχει περαιτέρω αξιολογήσεις για την κατάσταση στο Ιράν καθώς θα είναι διαθέσιμες περισσότερες πληροφορίες».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ: «Πήραμε τη βόμβα από τα χέρια του Ιράν» - «Το παιχνίδι δεν τελείωσε», επιμένει ο Χαμενεΐ
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
ΧΡΗΜΑ
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00
ΧΡΗΜΑ