Πούτιν: Η Ρωσία αυξάνει την παραγωγή του πυραυλικού συστήματος Oreshnik
Ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν
ΑΠΕ ΜΠΕΟ Βλαντίμιρ Πούτιν δήλωσε σήμερα Δευτέρα (23/6) ότι η Ρωσία αυξάνει την παραγωγή του πυραυλικού συστήματος μέσου βεληνεκούς Oreshnik (Ορέσνικ). Ο Ρώσος πρόεδρος απευθυνόμενους σε απόφοιτους στρατιωτικούς δοκίμους είπε ότι το Oreshnik έχει αποδειχθεί ότι είναι πολύ καλό σε συνθήκες μάχης.
Η Ρωσία έχει χρησιμοποιήσει τους πυραύλους αυτούς εναντίον της Ουκρανίας, ενώ ο Πούτιν είχε δηλώσει πέρυσι ότι η Μόσχα θα μπορούσε να αναπτύξει τα συστήματα αυτά στη γειτονική Λευκορωσία μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Πούτιν: «Η Ρωσία είναι έτοιμη να βοηθήσει τον ιρανικό λαό»
ΕΛΛΑΔΑ
Δημογλίδου για δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Ο κατηγορούμενος προσπάθησε να εξαφανίσει τα ίχνη του
09:24
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Πώς υπολογίζεται ο τόκος μετά τη ρύθμιση - «ανάσα» - Αναλυτικά παραδείγματα
09:19
ΕΛΛΑΔΑ
Μυτιλήνη: Νεκρή 36χρονη γιατρός από επιπλοκές μετά τον τοκετό - Κατέληξε κατά την αεροδιακομιδή
09:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοκοτσάκης: Αποχώρησε από το κόμμα Καρυστιανού ο πραγματογνώμονας των Τεμπών
09:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ