Έτοιμο να επανέλθει στις συνομιλίες για τα πυρηνικά με τις ΗΠΑ το Ιράν
Έτοιμο να επαναλάβει τις συνομιλίες με τις ΗΠΑ για το πυρηνικό του πρόγραμμα δηλώνει η Τεχεράνη δια στόματος του Ιρανού υφυπουργού Εξωτερικών Καζέμ Γαριμπαμπαντί, διευκρινίζοντας πάντως « εφόσον γίνουν σεβαστές κάποιες αρχές».
Οι δηλώσεις αυτές έρχονται, δε, μια ημέρα πριν από τις συνομιλίες που προβλέπεται να έχει η Τεχεράνη με την Ευρώπη στην Κωνσταντινούπολη.
Ο Ιρανός διπλωμάτης πρόσθεσε ότι οι συνομιλίες θα μπορούσαν να ξαναρχίσουν εφόσον αναγνωριστούν τα δικαιώματα της Τεχεράνης βάσει της Συνθήκης Μη Διάδοσης των Πυρηνικών και η Ουάσινγκτον οικοδομήσει εμπιστοσύνη με το Ιράν και εγγυηθεί ότι οι διαπραγματεύσεις δεν θα οδηγήσουν σε νέα στρατιωτική δράση κατά του Ιράν.
ΚΟΣΜΟΣ
Reuters: Τραμπ και Ερντογάν έχουν στα σκαριά αγοραπωλησία κινητήρων για το τουρκικό μαχητικό Kaan
20:05
ΚΟΣΜΟΣ
Απάντηση Ιράν σε Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ ευθύνονται για την αστάθεια στη Μέση Ανατολή»
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
ΕΛΛΑΔΑ