Έτοιμο να επανέλθει στις συνομιλίες για τα πυρηνικά με τις ΗΠΑ το Ιράν
Έτοιμο να επαναλάβει τις συνομιλίες με τις ΗΠΑ για το πυρηνικό του πρόγραμμα δηλώνει η Τεχεράνη δια στόματος του Ιρανού υφυπουργού Εξωτερικών Καζέμ Γαριμπαμπαντί, διευκρινίζοντας πάντως « εφόσον γίνουν σεβαστές κάποιες αρχές».
Οι δηλώσεις αυτές έρχονται, δε, μια ημέρα πριν από τις συνομιλίες που προβλέπεται να έχει η Τεχεράνη με την Ευρώπη στην Κωνσταντινούπολη.
Ο Ιρανός διπλωμάτης πρόσθεσε ότι οι συνομιλίες θα μπορούσαν να ξαναρχίσουν εφόσον αναγνωριστούν τα δικαιώματα της Τεχεράνης βάσει της Συνθήκης Μη Διάδοσης των Πυρηνικών και η Ουάσινγκτον οικοδομήσει εμπιστοσύνη με το Ιράν και εγγυηθεί ότι οι διαπραγματεύσεις δεν θα οδηγήσουν σε νέα στρατιωτική δράση κατά του Ιράν.
ΚΟΣΜΟΣ
Έργα βιτρίνας από τον Ερντογάν στην Άγκυρα για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ - Τα σχέδια για Τραμπ και Μακρόν
21:54
ΚΟΣΜΟΣ
Φλέγεται η Ευρώπη από τον καύσωνα: Ρεκόρ θερμοκρασιών σε Γαλλία και Βρετανία - Σε συναγερμό οι Αρχές
21:45
ΣΠΟΡ
Μεταγραφική «βόμβα» του Παναθηναϊκού με Φαλ - Τον ανακοίνωσε για 2+1 χρόνια
21:37
ΕΛΛΑΔΑ
Προσφυγικά: Τέλος στην απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή μετά από 140 μέρες
21:28
ΚΟΣΜΟΣ