Ο Τραμπ και Ευρωπαίοι ηγέτες είχαν επικοινωνία μιας ώρας μετά τη συνάντηση
Οι Ευρωπαίοι ηγέτες στη Σύνοδο του Λονδίνου για την Ουκρανία
AP Photo/Jacquelyn MartinΤηλεφωνική συνομιλία με τον πρόεδρο των ΗΠΑ και τους Ευρωπαίους εταίρους είχε ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν το πρωί του Σαββάτου 16/8 μετά την συνάντηση κορυφής του Ντόναλντ Τραμπ με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν στην Αλάσκα, ανακοίνωσε σήμερα η γαλλική προεδρία.
Η τηλεφωνική αυτή επικοινωνία διήρκεσε μια ώρα και σε αυτήν μετείχαν κι άλλοι Ευρωπαίοι ηγέτες, μεταξύ των οποίων ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι, ο Γερμανός καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς, ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ, η Ιταλίδα πρωθυπουργός Τζόρτζια Μελόνι, ο πρόεδρος της Φινλανδίας Αλεξάντερ Στουμπ και ο πρόεδρος της Πολωνίας Κάρολ Ναβρότσκι, όπως και ο γενικός γραμματέας του NATO Μαρκ Ρούτε, προστίθεται στην ανακοίνωση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Γερμανία - CDU: «Μαύρη Παρασκευή» η χθεσινή μέρα και η συνάντηση στην Αλάσκα
Η τριμερής συνάντηση στο επικεντρο των διαπραγματεύσεων - Τη Δευτέρα στις ΗΠΑ ο Ζελένσκι
Σιωπή Ζελενσκι για την συνάντηση Τράμπ και Πούτιν – Κατακρίνουν τις συζητήσεις τα ουκρανικά Μέσα
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00