Ο φωτογραφικός φακός «συνέλαβε» Πρωθυπουργό να παίζει… Pokemon Go
Μπορεί η αρχική φρενίτιδα με το διαδικτυακό παιχνίδι Pokemon Go να έχει κοπάσει τις τελευταίες ημέρες, ωστόσο κάποιοι επιμένουν να είναι φανατικοί με το παιχνίδι και να μην μπορούν να αντισταθούν ανεξάρτητα με το μέρος που βρίσκονται.
Η Πρωθυπουργός της Νορβηγίας Έρνα Σόλμπεργκ, αποτελεί τρανό παράδειγμα τέτοιου ανθρώπου, καθώς ο φωτογραφικός φακός την «συνέλαβε» να παίζει Pokemon Go, κατά τη διάρκεια συζήτησης στη βουλή της χώρας.
Ωστόσο, όπως αναφέρουν τα διεθνή μέσα Ενημέρωσης, δεν είναι η πρώτη φορά που η Νορβηγίδα Πρωθυπουργός απασχολείται με τον εν λόγω παιχνίδι, αφού στο παρελθόν έχει από μόνη της εξομολογηθεί ότι είναι φανατική παίκτρια του Pokemon Go.
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Ηλιοφάνεια με μικρή άνοδο της θερμοκρασίας - Θυελλώδεις άνεμοι έως οκτώ μποφόρ στο Αιγαίο
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (27/06): Πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης φωτιάς σε πέντε περιφέρειες
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ