Ο φωτογραφικός φακός «συνέλαβε» Πρωθυπουργό να παίζει… Pokemon Go
Μπορεί η αρχική φρενίτιδα με το διαδικτυακό παιχνίδι Pokemon Go να έχει κοπάσει τις τελευταίες ημέρες, ωστόσο κάποιοι επιμένουν να είναι φανατικοί με το παιχνίδι και να μην μπορούν να αντισταθούν ανεξάρτητα με το μέρος που βρίσκονται.
Η Πρωθυπουργός της Νορβηγίας Έρνα Σόλμπεργκ, αποτελεί τρανό παράδειγμα τέτοιου ανθρώπου, καθώς ο φωτογραφικός φακός την «συνέλαβε» να παίζει Pokemon Go, κατά τη διάρκεια συζήτησης στη βουλή της χώρας.
Ωστόσο, όπως αναφέρουν τα διεθνή μέσα Ενημέρωσης, δεν είναι η πρώτη φορά που η Νορβηγίδα Πρωθυπουργός απασχολείται με τον εν λόγω παιχνίδι, αφού στο παρελθόν έχει από μόνη της εξομολογηθεί ότι είναι φανατική παίκτρια του Pokemon Go.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24
ΧΡΗΜΑ
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα συντρίμμια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
ΚΟΣΜΟΣ