«Οι συνομιλίες με τις ΗΠΑ συνεχίζονται» δηλώνει ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν
Ο Αμπάς Αραγτσί
AP Photo/Hassan AmmarΟι συνομιλίες και οι ανταλλαγές μηνυμάτων με τις Ηνωμένες Πολιτείες συνεχίζονται, δήλωσε σήμερα μιλώντας σε κρατικά μέσα ενημέρωσης ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί.
«Δεν θα έπρεπε να δίνουμε σημασία στις εικασίες και δεν μπορούμε να κρίνουμε τις συνομιλίες μέχρι να έχουμε ένα ξεκάθαρο αποτέλεσμα», πρόσθεσε ο Αραγτσί.
Νωρίτερα, ο πρόεδρος του κοινοβουλίου και επικεφαλής των Ιρανών διαπραγματευτών Μπαγέρ Γαλιμπάφ δήλωσε σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του ότι η Τεχεράνη «δεν θα αποδεχθεί καμία συμφωνία» αν δεν είναι βέβαιη ότι θα διασφαλιστούν τα δικαιώματα του ιρανικού λαού.
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας στη Γαλλία: Διεκόπη η λειτουργία πυρηνικού σταθμού λόγω των υψηλών θερμοκρασιών
11:01
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες» τα θέματα των Γαλλικών
10:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Άγνωστοι έγραψαν συνθήματα στο σπίτι του Νίκου Χαρδαλιά - Καταδικάζει η Νέα Δημοκρατία
10:52
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Αυλαία στη 2η αγωνιστική των ομίλων με καθημερινό Undoxing εμπειριών-προσφορών από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:49
ΕΛΛΑΔΑ