Πρόεδρος ΗΠΑ: «Πιο σημαντική από ποτέ η ηγεσία της Ουάσινγτον», δηλώνει ο Στόλτενμπεργκ
Η ηγεσία της Ουάσινγκτον είναι «πιο σημαντική από ποτέ», δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενμπεργκ μετά τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ στις αμερικανικές εκλογές, εκτιμώντας ότι «μια ισχυρή Συμμαχία είναι καλή για τις ΗΠΑ και καλή για την Ευρώπη».
«Είμαστε αντιμέτωποι με ένα νέο δύσκολο περιβάλλον ασφαλείας, κυρίως σε ό,τι αφορά τον υβριδικό πόλεμο, τις κυβερνοεπιθέσεις, την απειλή της τρομοκρατίας», εξήγησε ο Στόλτενμπεργκ σε ανακοίνωσή του.
«Η ηγεσία των ΗΠΑ είναι πιο σημαντική από ποτέ», συμπλήρωσε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Όταν ρωτήθηκε για τα σχόλια του Τραμπ σχετικά με τους όρους που επιθυμεί να θέσει για την άμυνα των συμμάχων των ΗΠΑ, ο Στόλτενμπεργκ απάντησε ότι οι εγγυήσεις για την ασφάλεια είναι άνευ όρων.
«Ανυπομονώ να συναντήσω τον Τραμπ σύντομα και να τον καλωσορίσω στις Βρυξέλλες για τη Σύνοδο του ΝΑΤΟ του χρόνου για να συζητήσουμε πώς θα προχωρήσουμε», σημείωσε ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52