Δολοφονία πρέσβη Άγκυρα: Στόχος οι διμερείς σχέσεις, λέει ο δήμαρχος της Άγκυρας
Η δολοφονία του πρέσβη της Ρωσικής Ομοσπονδίας στην τουρκική πρωτεύουσα ήταν προμελετημένη και ο στόχος της ήταν να υπονομεύσει τη διαδικασίας διπλωματικής επαναπροσέγγισης ανάμεσα στις δύο κυβερνήσεις, έκρινε ο δήμαρχος της Άγκυρας Μελίχ Γκιοκτσέκ.
«Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι αυτή η δολοφονία είχε στόχο να πλήξει τις σχέσεις ανάμεσα στη Ρωσία και στην Τουρκία», είπε ο Γκιοκτσέκ στο τουρκικό τηλεοπτικό δίκτυο NTV.
Την ίδια άποψη εξέφερε σε ανάρτησή του στο Twitter ο ακόλουθος Τύπου της πρεσβείας της Τουρκίας στην Ουάσινγκτον, Φατίχ Εκέ: «η σφαίρα εναντίον του πρεσβευτή Καρλόφ δεν είχε στόχο μόνο τον ίδιο. Είχε επίσης στόχο τις τουρκορωσικές σχέσεις», έγραψε.
Διαβάστε επίσης:
Νεκροί ο Ρώσος πρέσβης και ο δράστης - Βίντεο από τη στιγμή του πυροβολισμού
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (27/06): Πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης φωτιάς σε πέντε περιφέρειες
06:45
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00