Σύροι αντάρτες μόλυναν με ντίζελ τους αγωγούς ύδρευσης της Δαμασκού
Ανακοίνωση με την οποία ενημέρωσε τους πολίτες ότι αναγκάστηκε να προχωρήσει στη διακοπή παροχής νερού στην πρωτεύουσας της Συρίας, Δαμασκό, για κάποιες ημέρες, εξέδωσε την Παρασκευή η υπεύθυνη εταιρία ύδρευσης.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι αντάρτες μόλυναν τους αγωγούς της με ντίζελ καθιστώντας μη πόσιμο το νερό.
Όπως γράφει το ΑΠΕ, στην ανακοίνωση που ανήρτησε στον ιστότοπο της η εταιρία υπογραμμίζεται ότι οι αρχές θα χρησιμοποιήσουν αποθέματα νερού μέχρι το πρόβλημα να επιλυθεί.
ΚΟΣΜΟΣ
Ικανοποίηση από την Ιταλία για την συμφωνία Ισραήλ - Λιβάνου
22:32
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σκέρτσος: «Πώς κωδικοποιείς και επικοινωνείς το κυβερνητικό έργο 7 χρόνων;»
22:29
ΚΟΣΜΟΣ
Χεζμπολάχ: Η συμφωνία της κυβέρνησης με το Ισραήλ μπορεί να οδηγήσει σε εμφύλιο πόλεμο
22:21
ΚΟΣΜΟΣ
Παρά την αναστολή εκκένωσης στον Περσικό Κόλπο, 115 πλοία πέρασαν τα Στενά του Ορμούζ
22:17
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ