Σύροι αντάρτες μόλυναν με ντίζελ τους αγωγούς ύδρευσης της Δαμασκού
Ανακοίνωση με την οποία ενημέρωσε τους πολίτες ότι αναγκάστηκε να προχωρήσει στη διακοπή παροχής νερού στην πρωτεύουσας της Συρίας, Δαμασκό, για κάποιες ημέρες, εξέδωσε την Παρασκευή η υπεύθυνη εταιρία ύδρευσης.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι αντάρτες μόλυναν τους αγωγούς της με ντίζελ καθιστώντας μη πόσιμο το νερό.
Όπως γράφει το ΑΠΕ, στην ανακοίνωση που ανήρτησε στον ιστότοπο της η εταιρία υπογραμμίζεται ότι οι αρχές θα χρησιμοποιήσουν αποθέματα νερού μέχρι το πρόβλημα να επιλυθεί.
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Η καταστροφή προκαλεί ρωγμές και στην κυβέρνηση- Ο ρόλος των ΗΠΑ και η θέση της Προέδρου
23:51
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Συνελήφθη ακαδημαϊκός σε επιχειρήσεις πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
23:41
ΚΟΣΜΟΣ
Πλήγματα των ΗΠΑ στα Στενά του Ορμούζ - Έκρηξη στην περιοχή Σιρίκ στο Ιράν
23:39
ΕΛΛΑΔΑ