Σύροι αντάρτες μόλυναν με ντίζελ τους αγωγούς ύδρευσης της Δαμασκού
Ανακοίνωση με την οποία ενημέρωσε τους πολίτες ότι αναγκάστηκε να προχωρήσει στη διακοπή παροχής νερού στην πρωτεύουσας της Συρίας, Δαμασκό, για κάποιες ημέρες, εξέδωσε την Παρασκευή η υπεύθυνη εταιρία ύδρευσης.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι αντάρτες μόλυναν τους αγωγούς της με ντίζελ καθιστώντας μη πόσιμο το νερό.
Όπως γράφει το ΑΠΕ, στην ανακοίνωση που ανήρτησε στον ιστότοπο της η εταιρία υπογραμμίζεται ότι οι αρχές θα χρησιμοποιήσουν αποθέματα νερού μέχρι το πρόβλημα να επιλυθεί.
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ