Μητέρα δωρίζει δύο όργανά της για να σώσει τη ζωή του γιου της
Η Sarah Lamont από το Antrim, της Ιρλανδίας είπε ότι δεν αμφέβαλε στιγμή για την απόφαση της να δωρίσει το ένα της νεφρό και ένα μέρος από το συκώτι της για να σώσει τον 4χρονο γιο της Joe.
Το παιδί γεννήθηκε με μια σπάνια πάθηση των νεφρών και αναγκάστηκε να υποβληθεί σε αφαίρεση αμφοτέρων. Έκτοτε έκανε καθημερινά αιμοκάθαρση.
Παράλληλα αντιμετωπίζει προβλήματα και με το συκώτι του.

Ο 4χρονος ήταν στην λίστα μεταμοσχεύσεων για περισσότερο από ένα χρόνο και η μητέρα του είπε ότι δεν μπορούσε να περιμένει περισσότερο για την βοήθεια που χρειαζόταν το παιδί της.
«Όλα θα πάνε καλά, είμαι αισιόδοξη. Αν μπορούσα να το κάνω σήμερα, θα το έκανα, όσο νωρίτερα τόσο το καλύτερο», είπε η Sarah και πρόσθεσε «Ο Joe πέρασε τόσα πολλά, που κάποιες φορές σκέφτηκα ότι δεν πρόκειται να τα καταφέρει. Ευτυχώς πάντα ξεπερνά τα προβλήματα».
H εμπειρία αυτή με τον γιο της έκανε την Sarah να καταλάβει πόσο σημαντική είναι η δωρεά οργάνων.
«Είμαι τυχερή που μπορώ να δώσω έναν νεφρό και μέρος από το συκώτι μου, αλλά αν είχε ένα πρόβλημα με την καρδούλα του, μπορεί να πέθαινε περιμένοντας», εξήγησε.
Η μεταμόσχευση συκωτιού έχει προγραμματιστεί για τις 25 Ιανουαρίου, με την μεταμόσχευση νεφρού να ακολουθεί τους επόμενους μήνες όταν μητέρα και παιδί θα έχουν αναρρώσει.
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00
Νεκρή σε τροχαίο 24χρονη Σλοβάκα τοξοβόλος - Ολυμπιονίκης με χρυσό μετάλλιο σε Παγκόσμια
18:47
Σεισμική δόνηση 5,7 Ρίχτερ στην Καλιφόρνια
18:38
Disneyland: Η στιγμή που ανήλικος πέφτει από καταρράκτη ύψους 15 μέτρων σε διαδρομή του Splash Mount
18:30