Στην ενίσχυση της συμμαχίας με τις ΗΠΑ προσβλέπει ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας
Ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας, Σίνζο Άμπε μιλώντας στο κοινοβούλιο, λίγες ώρες πριν από τη σημερινή επίσημη προεδρική ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ, δήλωσε ότι επιθυμεί την ενδυνάμωση της συμμαχίας μεταξύ της χώρας του και των ΗΠΑ.
“Η συμμαχία της Ιαπωνίας με τις ΗΠΑ ήταν και θα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στην άσκηση της διπλωματικής και αμυντικής πολιτικής της χώρας μας, αυτή είναι αμετάβλητη αρχή,” δήλωσε χαρακτηριστικά ο Άμπε στην ομιλία του, στο Κοινοβούλιο.
“Σκοπεύω να επισκεφτώ τις ΗΠΑ το συντομότερο δυνατό για να ενισχύσω περαιτέρω τη συμμαχία μαζί με τον νέο πρόεδρο Τραμπ,” ανέφερε ο Άμπε.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα
14:50
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Πλοία ήδη διασχίζουν τα Στενά του Ορμούζ
14:49
ΕΛΛΑΔΑ
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Καμπανάκι» για τις φωτοτυπίες ταυτοτήτων στα ξενοδοχεία
14:41
ΕΛΛΑΔΑ
Κλίμα οδύνης στην κηδεία της Σταυρούλας στα Χανιά - Δικαιοσύνη ζητούν οι συγγενείς
14:35
ΕΛΛΑΔΑ