Απολογούνται γιατί έπαιξαν τον ύμνο των ναζί σε διεθνές τουρνουά τένις (vid)
Η Αμερικανική Ομοσπονδία Τένις (USTA) αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη καθώς πριν από αγώνα του Fed Cup στη Χαβάης ακούστηκε ο ύμνος της ναζιστικής Γερμανίας.
Αντί του τρέχον εθνικού ύμνου ο τραγουδιστής Will Kimball τραγούδησε τους στίχους: «Deutschland, Deutschland uber alles, uber alles in der Welt» - ("Γερμανία πάνω απ 'όλα, πάνω απ' όλα στον κόσμο"), οι οποίοι, αν και είχαν γραφτεί πριν το καθεστώς των Ναζί, συνδέθηκαν με το Τρίτο Ράιχ και την Γερμανία του Χίτλερ.
Ο Kimball, είναι εργαζόμενος σε νοσοκομείο και πρώην επαγγελματίας τενόρος όπερας.
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ και Ιράν ξανά στο τραπέζι για το Ορμούζ την Τρίτη (30/6) - Συμφώνησαν σε τερματισμό επιθέσεων
23:44
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: «Σβήνουν» οι ελπίδες για τους αγνοούμενους - Ανεβαίνει ο τραγικός απολογισμός των νεκρών
23:30
CULTURE
Στη Μύκονο για διακοπές η Beth Hart πριν τη συναυλία στον Λυκαβηττό
23:20
ΕΛΛΑΔΑ
Επτά συλλήψεις τις τελευταίες ώρες για την εκδήλωση πυρκαγιών
23:11
ΚΟΣΜΟΣ