Νέος συναγερμός στον Λευκό Οίκο
Συναγερμός σήμανε για άλλη μια φορά σε διάστημα μόλις λίγων ωρών στον Λευκό Οίκο, μετά την απειλή για βόμβα.
Ειδικότερα, όπως μετέδωσε το CNNi, ένας άνδρας έφθασε με το αυτοκίνητό του μέχρι ένα φυλάκιο ελέγχου του Λευκού Οίκου, και δήλωσε στις αρχές ασφαλείας ότι έχει βόμβα.
Η ασφάλεια του Λευκού Οίκου συνέλαβε τον άνδρα, ο οποίος τελεί ακόμη υπό κράτηση και προχώρησε σε εξονυχιστικό έλεγχο του αυτοκινήτου.
Μέχρι στιγμής ο ισχυρισμός περί ύπαρξης βόμβας φαίνεται πως δεν ευσταθεί, καθώς δεν υπάρχει επιβεβαίωση για την ύπαρξη οποιουδήποτε μηχανισμού μέσα στο όχημα.
Παρ΄ όλα αυτά η ασφάλεια του Λευκού Οίκου ενισχύθηκε.
Να σημειωθεί πως λίγο νωρίτερα, είχε θορυβήσει τις αρχές ένας ακόμη επίδοξος εισβολέας στον Λευκό Οίκο, όμως ακινητοποιήθηκε και συνελήφθη.
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
Live Τσίπρας: Ο κόσμος θέλει να καλύψουμε το πολιτικό κενό - Όχι ρεζερβέ θέσεις για πρώην του ΣΥΡΙΖΑ
19:16
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 164 οι νεκροί από τους σεισμούς
19:15